وبلاگicon
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنایع دستی و محجصولات ارگانیک گیوه آی آر

باشگاه کانگ فو تو آ نودشه

خبرگزاری نودشه

1

 

به زودی با وبلاگ رسمی باشگاه کانگ فو تو آ نودشه درخدمت

یکایک کاربران وهمشهریان وهمراهان عزیز با اخبارو موضوعات

ورزشی دراین رشته ورزشی هستیم.



چاپ این صفحه

افتتاح پل دوآب؛بزرگترین پل کرمانشاه

خبرگزاری نودشه

سلام پاوه - هزارماسوله

1

با حضور استاندار و مسئولین پل دوآب در شهرستان پاوه افتتاح گردید.

مراسم افتتاحیه پل دوآب با حضور استاندار ، فرماندار پاوه، و مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

این پل که شهرستان پاوه را به شهر نوسود متصل می نماید، با بیش از 11 میلیارد اعتبارات در جهت توسعه آن، احداث شده است.

2

قابل ذکر است که این پل قبلا با کم عرض بودن و ارتفاعی کمتر از سطح رودخانه، امکان تردد و عبور و مرور را برای ماشین های سنگین با مشکل مواجه می ساخت به طوری که عبور از آن همیشه یک طرفه انجام می شد و اکنون با توسعه و وسعت بخشیدن به آن مردم می توانند از هر دو طرف پل و با ارتفاعی بالاتر از رودخانه تردد نمایند.

در ادامه استاندار و مسئولین، ساختمان تازه احداث هنگ مرزی شهرستان پاوه را در هیرویی ، بالاتر از پل دوآب نیز افتتاح کردند.

بازدید از پروژه آبرسانی سد هیرویی به سرپل ذهاب نیز از دیگر بازدید هایی بود که استاندار در این سفر یک روزه انجام داد و گفت: خوشبختانه کسری اعتبارات را در این پروژه با حمایت های مقام معظم رهبری نداریم و اعتبارات آن تامین شده است .

رضایی بابادی افزود: تنها کسری موجود در پرداخت ها می باشد که ان هم ان شالله با تسریع در کار و با توجه به تامین اعتبارات پرداخت خواهد شد.

3



چاپ این صفحه

پیام تسلیت...

خبرگزاری نودشه

جمعه 8 خرداد ماه ساعت 18:00

1

در گذشت آقای جهاندار امینیان را به همه مردم شریف نودشه 

علل الخصوص خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نماییم.

باشد در غم خود مارانیز شریک بدانید.

( مرحوم امینیان امروز عصر دراثر سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفتند )



چاپ این صفحه

بارش شدید ریزگردها در آسمان نودشه

خبرگزاری نودشه

1394/3/8 جمعه 9 صبح

1

امروز جمعه 8 خردادماه با بارش های شدید ریزگردها از سمت

جنوب کشور مواجه شده ایم.

پیش بینی می شود این جو تا نیمه هفته جاری به طول بی انجامد

لذا از شهروندان وهم استانی های عزیز خواهش می شود

درصورت لازم نبودن از تردد در خارج ازمنزل خودداری ویا

ماسک های استاندارد استفاده نمایید.

ریزگردها در جو استان کرمانشاه در مرز 10 سالگی قرار دارند و این پدیده شوم که با تغییرات اقلیمی مانند خشکسالی و کم بارشی همزاد گردیده، موجب مصایبی در استان کرمانشاه شده است که هشت سال بمب و باروت در جنگی ویرانگر و تحمیلی، به گرد پای آن نرسید.

 

در همین بیستون که پیشانی کرمانشاه است، داریوش کبیر از خدای خود می خواهد که مملکتش را از دروغ و خشکسالی نجات دهد اما این روزها گویا پایان استجابت دعای داریوش فرا رسیده و استان کرمانشاه در چنبره خشکسالی و کم آبی گرفتار آمده است. در این میان البته چنگ ریزگردها نیز هر روز، گلوی خشکیده استان را بیشتر می فشارد.



چاپ این صفحه

ستاره تیم کیا در تورنمنت اتریش؛ یادگار 11ساله مریوانی

خبرگزاری نودشه

اخبارپارسیک - پارس فوتبال دات کام

1

 

یک بازیکن 11 ساله مریوانی در تورنمنتی که تیم آکادمی کیا در اتریش بازی می کند،  همه استعدادیاب های اروپایی را انگشت به دهان کرده است.

این بازیکن کردستانی یادگار رستمی نام دارد که جزو استعدادهایی است که علی دوستی مهر و مهدی مهدوی کیا کشفش کرده اند. یادگار رستمی در دو بازی اول تیم آکادمی کیا که این تیم با نتیجه 4 بر صفر و دو بر صفر به پیروزی رسیده بود، هر شش گل را زد. در بازی که تیم آکادمی کیا سه بر صفر بایرن مونیخ را شکست داد، یادگار یک گل زد و یک پنالتی گرفت و در بازی آخر این تیم که سه بر یک به سود ایران به پایان رسید، یادگار یک گل به ثمر رساند.

مهدوی کیا درباره این مهاجم مریوانی گفته است: «مثل او نیامده و فقط باید مواظب باشد که مغرور نشود. اگر یادگار مواظب خودش باشد می تواند بهترین فوروارد ایران شود.»

شایان ذکر است در بعضی از رسانه ها از او به عنوان مسی جدید فوتبال جهان یاد شده است .

تیم مهدی مهدوی کیا فینالیست تورنمنت مونیخ شد.

2

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ تیم آکادمی مهدی مهدوی کیا که پدیده تورنمنت مونیخ شده، با شکست دادن بایر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی، راهی فینال شد. این تیم با نتیجه سه بر یک بایر لورکوزن که یکی از مدعیان قهرمانی بود را شکست داد و به فینال رسید. حریف این تیم در فینال مونیخ 1860 است. مونیخ 1860 در بازی نیمه نهایی موفق شد آژاکس آمستردام را ببرد.



چاپ این صفحه

منوچهری:لازم باشد درجهت منافع مردم منطقه وزیر را استیضاح میکنم

خبرگزاری نودشه

پاوه پرس

1

پیگیری انتقال شبکه گاز به روستاهای دشه و گلال نهایی گردید/ انتقال گاز به شهرهای نوسود ونودشه همچنان در هاله ای از ابهام….

صبح پنجشنبه مورخ 31 اردیبهشت نشستی با حضور کارشناسان اداره گاز شهرستان واستان، اداره راه وشهرسازی شهرستان، شهردار پاوه و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای پاوه و نوسود در سالن جلسات فرمانداری پاوه با مدیریت پرویز ایده پور فرماندار ساعی شهرستان و حضور دکتر منوچهری نماینده محترم مردم پاوه و اورامانات درمجلس شورای اسلامی برگزار گردید.
در این میان بحث های زیادی رد وبدل گردید، که به نوعی بیانگر فیدبک منفی مدیران منطقه ی اورامانات را می رساند بطوریکه بعضاً به سبب نگاه بخشی جمعی از مدیران به مسائل موجود، تاکنون  لطمات جبران ناپذیری را در امر توسعه  به دنبال داشته است .

دکتر منوچهری با نکوهش دیدگاه مذکور مخالفت بعضی از مدیران را عامل بازدارنده توسعه شهرستان عنوان نمود و بر این نوع تفکر به شدت معترض گردید. نماینده مردم اورامانات افزود متأسفانه در بعضی موارد برای اجرای پروژه ای بجای رایزنی با مسئولین استانی وکشوری باید وقت وانرژی خود را صرف اقناع مدیران محلی نماید.(پرداختن به موضوع بدان جهت است که انتقال پیام مذکور آویزه ای درجهت تغییر نگرش به سمت منافع جمعی باشد بطوریکه مدیران محترم مناطق اورامانات صلاح ومصلحت منطقه را در تصمیمات متخذه در نظر داشته باشند و به هیچ وجه تفکر بخشی ومحدود نداشته باشند)

در این نشست پروسه گازرسانی به روستاهای دشه وگلال مورد بررسی قرار گرفت، ظواهر امر بیانگر بروز مشکلاتی در مرحله اجراء را نشان می داد. بطریکه در اجرای این پروژه محدودیت هایی وجود داشت که با جدیت فرماندار و پیگیری نماینده محترم در نهایت برطرف گردید و مقرر برآن شد که در اسرع وقت اقدامات عملی در این راستا به انجام گردد.

 

سلطانی کارشناس اجرایی گاز استان در خصوص محدودیت راههای انتقال به توجیه ویا عدم توجیه اقتصادی پروژه اکتفا نمود و افزود: شرایط با گذشته فرق کرده است بطوریکه در شرایط فعلی هزینه ی سرانه علمک گاز نباید از6 میلیون تومان تجاوز نماید این در حالی است که در بعضی از مناطق بالغ بر 10 تا 12 میلیون می رسد لذا این امر به هیچ وجه به سبب عدم صرفه ی اقتصادی  اجرایی نمی گردد.

 

وی در ادامه تصریح نمود: در شهرها و روستاهای بالای 20 خانوار مکلف هستیم در طول سال جاری و سال های 95 و96 گازرسانی انجام گیرد، با این تفاوت مناطقی که به دلیل مقرون به صرفه نبودن اقتصادی، بنا را بر آن داریم تا انتقال گاز از طریق CNG انجام شود.

 

یکی از مشکلات کار به دلیل طبیعت خشن منطقه الزام انتقال از وسط جاده اصلی در بعضی از نقاط می باشد (حدود یک کیلومتر) که بدلیل اینکه این محدوده حاشیه راهی در آن وجود ندارد مجبور بر گذر خط لوله از وسط جاده را دارد، این امر نیز علاوه بر وجود خسارت ممکن است باعث انسداد تردد گردد.

 

فرماندار پاوه به اهمیت پروسه ی گاز رسانی پرداخت و افزود: مردم ما اهمیت گاز را کمتر از راه دسترسی نمی دانند، به همین جهت بنا را بر این بدانیم که مشکلات را خود برطرف نمائیم. وی گفت باید اداره گاز در جریان پیمانگذاری، شرکت های پیمانکار را مکلف به اجرای دقیق قوانین نمایند و با همکاری اداره راه وشهرسازی نظارت معمول به عمل آید تا کمترین خسارات را در عمل داشته باشیم.

 پرویز ایده پور از شنیدن واژه مقرون به صرفه اقتصادی نیست معترض گردید و افزود: این واژه را باید در جاهای دیگری بکار ببریم که به نوعی دیگر صرفه دارند، مگر ثلاث باباجانی و نوسود شرایط شهرستان وبخش شدن را داشته اند که در این جایگاه قرار گرفته اند؟!! مگر مردم نودشه و نوسود که از تمام علائق خویش گذشته اند وخیل شهیدان را تقدیم انقلاب نمودند تا مکانی امن را در جهت منافع نظام در منطقه به وجود آورند، صرفه اقتصادی را مورد توجه قرار داده بودند؟

 

وی گفت: این سیاست نظام است که در مناطق مرزی رینگی ایجاد کند ، به همان ترتیبی که آب در یک رینگ قرار گرفته و از مناطق مرزی کشور به سمت داخل در جریان است، گاز و فیبر نوری …نیزچنین گردد، ما نه تنها خواستار رسیدن گاز به شهرهای نوسود ونودشه هستیم بلکه انتظار داریم این امر به هانی گرمله برسد و ساکنین مرز با افتخار اعلام نمایند که در دورترین نقطه کشور ما گاز وجود دارد.

 

دکتر نعمت اله منوچهری در حمایت از فرماندار پاوه افزود: ما در نحوه ی اجراء دخالت نمی کنیم اما برونداد کار برای ما مهم است و باید این جلسه خروجی داشته باشد، علی ایحال در ادامه پس از بحث وبررسی های طولانی درخصوص  گاز رسانی به روستاهای دشه وگلال به یک همگرایی رسیدند  و موانع اجرایی شدن برطرف گردید.

 

اما مشکلات گاز رسانی شهرهای نوسود ونودشه همچنان در هاله ای از ابهام می باشد، از بیانات کارشناس استان اینطور استنباط می گردید که وعده های داده شده حداقل در سال جاری منتج به نتیجه نخواهد شد، وی متذکر گردید که تاکنون استاندارد اجرایی شدن آن واصل نگردیده وتا این امر نیز انجام نگیرد کاری از پیش نمی رود.

 

به هرحال جای تعجب بسیار دارد که در طول سنوات گذشته بارها وبارها مسئولین محترم استان بر انتقال گاز به شهرهای نوسود ونودشه از طریق CNG تأکید دارند، نکته ی حائز اهمیت آن است که هم اینک بعداز سالها طرح موضوع از استاندارد بودن شگرد اجرایی حرفی به میان می آورند و شرط را داشتن وصول استاندارد کار می دانند؟!!!… اینکار چگونه وعده های داده شده را توجیه می نماید؟!! این مقوله جای بحث طولانی دارد….

 

همچنان که واکنش دکتر منوچهری و پرویز ایده پور را در پی داشت، بطوریکه دکتر منوچهری وعده نمودند حتی تا پای استیضاح وزیر نفت بخاطر منافع مردم پیش می روم و در ادامه افزود: قرار بر این بود که در اردیبهشت 94 گاز رسانی به شهرهای یادشده انجام گیرد، اما ….

 

وی قصور موجود را توجیه پذیر ندانست و افزود: هر روز به نوعی وعده های جدیدی داده می شود که انجام خواسته ی مردم را با تأخیر معنی داری مواجه می سازند، غافل از اینکه این رویه تأثیرات منفی زیادی را در پی دارد، قطع به یقین این امر در همینجا مسکوت نمی ماند وجناب نماینده محترم پیگیری لازم را دنبال می نماید.

 

اما عصر روزموردنظر جناب دکتر منوچهری در نماز جماعت عصر ، مردم دشه حضور یافت و تحقق پروسه گاز رسانی به روستاهای دشه وگلال را رسانه ای نمود. در ابتدای جلسه امام جمعه محترم ضمن عرض خیرمقدم خطاب به نماینده مردم در مجلش شورای اسلامی وهیئت محترم همراه به زوایای اهمیت خدمت در اسلام پرداخت و توفیق دولتمردان را در خدمت صادقانه به مردم خواستارشد. آنگاه دهیار روستا نیز مطالبات دشه را برشمرد، دکتر منوچهری نیز ضمن توجه به مسائل روستا وعده پیگیری بخشی و انجام بخش دیگر را وعده نمود و افزود: خوشبختانه با پیگیری های مستمر پروسه گاز رسانی به نتیجه رسید وبرای انجام این مهم نیز باید مردم روستا با مسئولین همکاری داشته باشند بطوریکه ممکن است چند روزی با انسداد جاده دسترسی همراه باشد ومردم لازم باشد از مسیر دیگر تردد نمایند. در جواب مردم نیز سپاسگذار اقدامات انجام گرفته شدند ویادآور شدند ما حاضر به پذیرفتن هر هزینه ای هستیم به شرط آنکه گاز رسانی در موعد مورد نظر به روستا انجام گیرد. عبدالله زاده بخشدار مرکزی نیز کارهای انجام شده ونیز برنامه پیش رو را برشمرد و از همراهی ومشارکت فعال مردم در تسهیل شرایط موجود تقدیر وتشکر نمود.



چاپ این صفحه
websaite nowdeshehcloop.ir

........

جستجوگر گوگل؛لطفا عبارت را وارد کنید
بسم الله الرحمن الرحیم خیر به ده سه رو چه ماما

نویسندگان ومشاوران