وبلاگicon
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنایع دستی و محجصولات ارگانیک گیوه آی آر

ماجرای بانک قرض الحسنه مهرایران شعبه نودشه؟!؟!

خبرگزاری نودشه

1

امروز 2شنبه 2 شهریور ماه بود که ساعت های5صبح کاشف به عمل امدکه بانک قرض الحسنه مهرایران وسایل وامکاناتش را دور از چشم مردم جمع کرده وقصد تخلیه ی مکان مورد نظر را دارد!حالا ماجرا چه بود؟شایعه؟! واقعیت؟!

ساعت های5 صبح امروز بودکه یکی از راننده های مسیری نودشه - پاوه آقای ؛وریامصطفوی بود که با درجریان گذاشتن موضوع بانک قرض الحسنه مهر امام جمعه حاج ملا احمد مبارکشاهی و اعضای شورای شهر را آگاه ساخت.

بعد از چندی وقتی که اعضای شورا و امام جمعه سر می رسند صحنه ی جمع اوری امکانات و وسایل بانک را می بینند.حالا قضیه این بودکه بانک مورده نظر مکانی را تحت الاجاره خودکرده بود و بدهی چندین ماهه به صاحب مکان داشت.

آقای مصطفوی هم با اعلام این خبر در تریبون های مساجد شهر ؛مردم را آگاه ساخته و در جلوی بانک جمع آوری کرد که این بانک از نودشه خارج نشود.

خوشبختانه باحمایت و همکاری مردم شریف شهر وهمچنین تلاش های حاج ماموستا ملااحمدمبارکشاهی واعضای شورا موقتا قضیه فیصله داده شده است.

*بانک قرض الحسنه مهرایران خدمت پرتوجهی را از زمان دائرشدن شعبه اش در نودشه به مردم ارائه داده و بخاطر این مسائل مردم همیشه در صحنه بار کامیون های وسایل بانک را از سر تخلیه و به بانک برگرداندن

*ازهمینجا ما از تک تک مردم نودشه بخاطر این حمایت و تلاش سپاسگذاریم.

*لازم به ذکراست تصاویر امروز صبح وجمع شدن مردم بخاطر مسائل امنیتی بانک غیرقابل درج می باشند و چنانچه درهرگونه وبلاگ و یا سایت هرنوع تصویری دراین باره دیده شود عواقب پیگرد قانونی آن بر عهده صاحب وبلاگ ویا سایت و یا پیج شبکه های اجتماعی می باشد.



چاپ این صفحه

هلاکت و اسارت چندین عضو گروهک تروریستی پژاک

خبرگزاری نودشه

سلام پاوه

1

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : براساس اخبار واصله مقارن ساعت 11 پنجشنبه شب 94/5/8 در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان 

گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و تیپ انصار الرسول و قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی سپاه پاسداران یک تیم از عناصر گروهک تروریستی پژاک درمنطقه عملیاتی چم زرشک شهرستان ثلاث باباجانی (استان کرمانشاه) در دام سلحشوران سپاه پاسداران و واجا گرفتار و مورد ضربه قرار میگیرد که در نهایت 4 عضو گروهک تروریستی پژاک به هلاکت رسید و عضو دیگر به اسارت نیروهای عمل کننده در می آید همچنین 4 تن از نیروهای سپاه نیز در جریان این عملیات مجروح گردیده اند.



چاپ این صفحه

ساخت نخستین کارخانه دارو سازی مریوان بزودی آغاز می شود

خبرگزاری نودشه

زریوار خبر

1

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، سوران قربانی مدیر عامل  کارخانه سوران دارو، گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و زیر بنای هشت هزار متر مربع احداث خواهد شد.


وی افزود: با راه اندازی این کارخانه دارو سازی، سالانه افزون بر یک میلیون عدد ویال تزریقی، 800 تن انواع قرص و 400 تن انواع کپسول های دارویی، داروهای گیاهی، شربت و انتی بیوتیک تولید می شود.


مدیر این کارخانه ادامه داد: احداث و بهره برداری از این کارخانه 280 میلیارد ریال اعتبار و 6 میلیون و 600 هزار یورو اعتبار ارزی در بخش تجهیزات هزینه خواهد شد. این کارخانه با 100 درصد آورده بخش خصوصی  احداث می شود. احداث این کارخانه  در فاز نخست 350 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد کرد. 
مدیر عامل  کارخانه سوران دارو تصریح کرد: استان کردستان فاقد کارخانه داروسازی صنعتی است و راه اندازی این کارخانه علاوه بر تأمین نیاز دارویی استان، می تواند داروی قسمتی از کشور عراق را نیز تأمین کند.

 

با بهره برداری کامل از کارخانه های تولید داروهای دامی و انسانی می توان شاهد ایجاد 700 شغل به صورت مستقیم در مریوان باشیم که رقمی قابل توجه است و نقش مهمی در کاهش بیکاری و محرومیت در استان خواهد داشت.

 

کارخانجات دارویی سوران دارو شهرستان مریوان  که در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان احداث می شود مشتمل بر هفت کارخانه مختلف بوده که در فار اول تولید داروهای دامی، انسانی، داروهای گیاهی احداث می شود.



چاپ این صفحه
websaite nowdeshehcloop.ir

........

جستجوگر گوگل؛لطفا عبارت را وارد کنید
بسم الله الرحمن الرحیم خیر به ده سه رو چه ماما

نویسندگان ومشاوران