وبلاگicon
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنایع دستی و محجصولات ارگانیک گیوه آی آر

ستاره تیم کیا در تورنمنت اتریش؛ یادگار 11ساله مریوانی

خبرگزاری نودشه

اخبارپارسیک - پارس فوتبال دات کام

1

 

یک بازیکن 11 ساله مریوانی در تورنمنتی که تیم آکادمی کیا در اتریش بازی می کند،  همه استعدادیاب های اروپایی را انگشت به دهان کرده است.

این بازیکن کردستانی یادگار رستمی نام دارد که جزو استعدادهایی است که علی دوستی مهر و مهدی مهدوی کیا کشفش کرده اند. یادگار رستمی در دو بازی اول تیم آکادمی کیا که این تیم با نتیجه 4 بر صفر و دو بر صفر به پیروزی رسیده بود، هر شش گل را زد. در بازی که تیم آکادمی کیا سه بر صفر بایرن مونیخ را شکست داد، یادگار یک گل زد و یک پنالتی گرفت و در بازی آخر این تیم که سه بر یک به سود ایران به پایان رسید، یادگار یک گل به ثمر رساند.

مهدوی کیا درباره این مهاجم مریوانی گفته است: «مثل او نیامده و فقط باید مواظب باشد که مغرور نشود. اگر یادگار مواظب خودش باشد می تواند بهترین فوروارد ایران شود.»

شایان ذکر است در بعضی از رسانه ها از او به عنوان مسی جدید فوتبال جهان یاد شده است .

تیم مهدی مهدوی کیا فینالیست تورنمنت مونیخ شد.

2

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ تیم آکادمی مهدی مهدوی کیا که پدیده تورنمنت مونیخ شده، با شکست دادن بایر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی، راهی فینال شد. این تیم با نتیجه سه بر یک بایر لورکوزن که یکی از مدعیان قهرمانی بود را شکست داد و به فینال رسید. حریف این تیم در فینال مونیخ 1860 است. مونیخ 1860 در بازی نیمه نهایی موفق شد آژاکس آمستردام را ببرد.



چاپ این صفحه
websaite nowdeshehcloop.ir

جستجوگر گوگل؛لطفا عبارت را وارد کنید
بسم الله الرحمن الرحیم خیر به ده سه رو چه ماما

نویسندگان ومشاوران