وبلاگicon
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنایع دستی و محجصولات ارگانیک گیوه آی آر

ماجرای بانک قرض الحسنه مهرایران شعبه نودشه؟!؟!

خبرگزاری نودشه

1

امروز 2شنبه 2 شهریور ماه بود که ساعت های5صبح کاشف به عمل امدکه بانک قرض الحسنه مهرایران وسایل وامکاناتش را دور از چشم مردم جمع کرده وقصد تخلیه ی مکان مورد نظر را دارد!حالا ماجرا چه بود؟شایعه؟! واقعیت؟!

ساعت های5 صبح امروز بودکه یکی از راننده های مسیری نودشه - پاوه آقای ؛وریامصطفوی بود که با درجریان گذاشتن موضوع بانک قرض الحسنه مهر امام جمعه حاج ملا احمد مبارکشاهی و اعضای شورای شهر را آگاه ساخت.

بعد از چندی وقتی که اعضای شورا و امام جمعه سر می رسند صحنه ی جمع اوری امکانات و وسایل بانک را می بینند.حالا قضیه این بودکه بانک مورده نظر مکانی را تحت الاجاره خودکرده بود و بدهی چندین ماهه به صاحب مکان داشت.

آقای مصطفوی هم با اعلام این خبر در تریبون های مساجد شهر ؛مردم را آگاه ساخته و در جلوی بانک جمع آوری کرد که این بانک از نودشه خارج نشود.

خوشبختانه باحمایت و همکاری مردم شریف شهر وهمچنین تلاش های حاج ماموستا ملااحمدمبارکشاهی واعضای شورا موقتا قضیه فیصله داده شده است.

*بانک قرض الحسنه مهرایران خدمت پرتوجهی را از زمان دائرشدن شعبه اش در نودشه به مردم ارائه داده و بخاطر این مسائل مردم همیشه در صحنه بار کامیون های وسایل بانک را از سر تخلیه و به بانک برگرداندن

*ازهمینجا ما از تک تک مردم نودشه بخاطر این حمایت و تلاش سپاسگذاریم.

*لازم به ذکراست تصاویر امروز صبح وجمع شدن مردم بخاطر مسائل امنیتی بانک غیرقابل درج می باشند و چنانچه درهرگونه وبلاگ و یا سایت هرنوع تصویری دراین باره دیده شود عواقب پیگرد قانونی آن بر عهده صاحب وبلاگ ویا سایت و یا پیج شبکه های اجتماعی می باشد.



چاپ این صفحه
websaite nowdeshehcloop.ir

جستجوگر گوگل؛لطفا عبارت را وارد کنید
بسم الله الرحمن الرحیم خیر به ده سه رو چه ماما

نویسندگان ومشاوران