وبلاگicon
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنایع دستی و محجصولات ارگانیک گیوه آی آر

ساخت نخستین کارخانه دارو سازی مریوان بزودی آغاز می شود

خبرگزاری نودشه

زریوار خبر

1

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، سوران قربانی مدیر عامل  کارخانه سوران دارو، گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و زیر بنای هشت هزار متر مربع احداث خواهد شد.


وی افزود: با راه اندازی این کارخانه دارو سازی، سالانه افزون بر یک میلیون عدد ویال تزریقی، 800 تن انواع قرص و 400 تن انواع کپسول های دارویی، داروهای گیاهی، شربت و انتی بیوتیک تولید می شود.


مدیر این کارخانه ادامه داد: احداث و بهره برداری از این کارخانه 280 میلیارد ریال اعتبار و 6 میلیون و 600 هزار یورو اعتبار ارزی در بخش تجهیزات هزینه خواهد شد. این کارخانه با 100 درصد آورده بخش خصوصی  احداث می شود. احداث این کارخانه  در فاز نخست 350 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد کرد. 
مدیر عامل  کارخانه سوران دارو تصریح کرد: استان کردستان فاقد کارخانه داروسازی صنعتی است و راه اندازی این کارخانه علاوه بر تأمین نیاز دارویی استان، می تواند داروی قسمتی از کشور عراق را نیز تأمین کند.

 

با بهره برداری کامل از کارخانه های تولید داروهای دامی و انسانی می توان شاهد ایجاد 700 شغل به صورت مستقیم در مریوان باشیم که رقمی قابل توجه است و نقش مهمی در کاهش بیکاری و محرومیت در استان خواهد داشت.

 

کارخانجات دارویی سوران دارو شهرستان مریوان  که در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان احداث می شود مشتمل بر هفت کارخانه مختلف بوده که در فار اول تولید داروهای دامی، انسانی، داروهای گیاهی احداث می شود.



چاپ این صفحه
websaite nowdeshehcloop.ir

جستجوگر گوگل؛لطفا عبارت را وارد کنید
بسم الله الرحمن الرحیم خیر به ده سه رو چه ماما

نویسندگان ومشاوران